“Het concert van de Britse zangeres Jess Glynne was een heel leuke ervaring die mij voor altijd bij zal blijven!”

Stephan

“Veruit mijn favoriete plek om van muziek te genieten is in een concertzaal of een restaurant gedurende de dag en hun vele club-evenementen tijdens de nacht.”

Smaranda

“In Tivoli heb je niet alleen de beste concerten maar ook de gezelligste dansavonden worden hier georganiseerd.”

Studentlife Team

De one-stop-shop voor alles wat je nodig hebt in het leven.

Restaurant Vapiano
Niet alleen een lekker restaurant, maar ook een heerlijke studieplek!

De witte inrichting en het natuurlijke licht maakt dit een perfecte plek om te concentreren.

Bios Pathé Leidsche Rijn
Deze bioscoop heeft 7 zalen en bevindt zich op het dak van de Leidsche Rijntunnel aan de A2

Rooftop cinema

Stadsschouwburg Utrecht
Dit theatergebouw en zijn leuke architectuur is een culturele hotspot voor zowel studenten als docenten.

Poolcafé Hart van Utrecht
Een gezellig café waar je kunt poolen met je vrienden, middenin het centrum van Utrecht.

Het Griftpark bevindt zich op een paar minuten afstand van de binnenstad, een populaire plek om met vrienden af te spreken

Bioscoop Pathé Rembrandt
De super sfeervolle Rembrandtbioscoop is het perfecte startpunt van een avondje uit.

Hoewel het kasteel het grootste van Nederland is, zijn er niet veel toeristen/bezoekers. Als je een museumkaart hebt, hoeft je geen entree te betalen

Een prachtig historisch UU gebouw in de binnenstad

Louis Hartlooper Complex
Vroeger een politiebureau, nu een van de leukste bioscopen van de stad