Smaranda s favorieten

Life's a Peach
Dit is mijn favoriete plek voor een betaalbaar vegan ontbijt of brunch. Ze promoten ook lokale kunstenaars door hun werken tentoon te stellen en te verkopen!

Kanoën is een spannende manier om de stad te leren kennen en tegelijkertijd leuke herinneringen te creëren met je vrienden en familie.

Veruit mijn favoriete plek om van muziek te genieten is in een concertzaal of een restaurant gedurende de dag en hun vele club-evenementen tijdens de nacht.

Ondanks dat deze bibliotheek altijd vol zit met studenten, is het de enige plek waar ik in alle rust en stilte productief kan zijn. Reserveer van tevoren een zitplaats!

Botanische Tuinen
De botanische tuinen zijn geweldig om te ontspannen tijdens natuurwandelingen, maar ook om buiten te studeren op een van hun comfortabele zitzakken.

Date locatie