“Het is altijd heel rustgevend om hier te zijn. Al die gekleurde bloemen, beekjes en groene bomen, zo mooi is onze aarde!”

Annaflavia

“Deze plek geeft je even het gevoel niet op de universiteit aanwezig te zijn, perfect voor een pauze tussen het studeren door.”

Isa

“Je kan heerlijk tot rust komen in de botanische tuinen. Het is een aanrader of je nou een kort rondje maakt of er uren blijft.”

Laura

Gebouw Koningsberger
Een heerlijke plek om te studeren - alleen of samen.

Reserveer een kano in het centrum van Utrecht. Ontdek Utrecht vanaf de gracht, het ideale dagje uit voor iedereen.

Foodtruck Broodje Ben
Broodje Ben is een begrip onder Utrechtse studenten

Foodtruck

Spelletjeswinkel Subcultures
Eén van de spelletjeswinkels van Utrecht!

Ruppertgebouw
Als een student zul je veel van je colleges hier volgen, ook dichtbij het Educatorium waar je koffie kunt drinken en kunt lunchen

Het Griftpark bevindt zich op een paar minuten afstand van de binnenstad, een populaire plek om met vrienden af te spreken

Sportcentrum Olympos
Wat voor sport je ook doet, je kunt terecht bij Olympos!

Het Gagelbos
Trek terug in de natuur buiten Utrecht

Natuurgebied Amelisweerd
Tip! verken Amelisweerd vanuit de kano!

Teds Utrecht Oudegracht
Dé ultieme brunchplek van Utrecht, waar elke dag aanvoelt als een weekenduitje.

Tivoli is een hotspot voor studenten die daar samenkomen voor concerten en evenementen van welke aard dan ook.

Universiteitsbieb Science Park
De Universiteitsbibliotheek is niet alleen meer een gebouw vol boeken, maar ook een centrum waar mensen elkaar ontmoeten en kennis uitwisselen.