Laura s favorieten

De ideale plek om met je vrienden te BBQ in Utrecht, en je zal zeker niet de enige zijn!

Kruideniersmuseum
Superleuk en idyllisch museum, het neemt je echt mee naar vroeger. En als pluspunt gratis toegang

Teds Utrecht Oudegracht
Heerlijke plek om te lunchen of gezellig met vrienden een high tea te doen. Reserveer van te voren een plekje aan de gracht!

Sportcentrum Olympos
Ik sport zelf niet maar ik kom wel bij Olympos voor de sport bar om lekker goedkoop met vrienden bier te drinken.

Spelletjeswinkel Subcultures
Naast het zeer grote aanbod aan spellen en expertise van het personeel hebben ze ook een leuke escaperoom.

Universiteitsbieb Science Park
Rondom de tentamen periode zit ik altijd de hele dagen in de bibliotheek het is de ideale omgeving om gefocust te studeren.

Botanische Tuinen
Je kan heerlijk tot rust komen in de botanische tuinen. Het is een aanrader of je nou een kort rondje maakt of er uren blijft.

Date locatie