“Bij Subcultures vind je leuke spelletjes die je met je vrienden kunt spelen. Ze hebben een heel groot assortiment, dus voor ieder wat wils!”

Hau

“Naast het zeer grote aanbod aan spellen en expertise van het personeel hebben ze ook een leuke escaperoom.”

“Heb je een nieuw boordspel nodig? Subcultures heeft het voor je!”

Studentlife Team

Boekhandel Broese
Een van de grootste boekenwinkels van Utrecht

Winkel De Zuivelhoeve
Zuivelhoeve is een bekende winkel die voornamelijk Hollandse traditionele kaas verkoopt.

Puur Hollands

De Oudegracht
In het hart van het centrum, elke Utrechtenaar komt hier wel eens langs

Boekhandel Bijleveld
Deze monumentale boekwinkel in het hart van de stad biedt niet alleen mooie boeken voor Nederlandse maar ook voor internationale studenten.

De one-stop-shop voor alles wat je nodig hebt in het leven.

Het Griftpark bevindt zich op een paar minuten afstand van de binnenstad, een populaire plek om met vrienden af te spreken

Tuincentrum Intratuin
Een leuke plantenwinkel met groot aanbod!

Bloemenwinkel Rood en Bloem
Een schattig winkeltje vol planten en alles wat je nodig hebt om ze te verzorgen

Botanische Tuinen
Een echte aanrader als je wat tijd overhebt tussen je colleges door, alle studenten van de UU hebben gratis toegang

Date locatie

Universiteitsbieb Science Park
De Universiteitsbibliotheek is niet alleen meer een gebouw vol boeken, maar ook een centrum waar mensen elkaar ontmoeten en kennis uitwisselen.

Dille & Kamille
Leuke duurzame winkel, perfect voor cadeautjes