“Teds is een gezellig restaurantje waar je kunt ontbijten, lunchen en high tea'en. Als het mooi weer is kun je hier aan de Oudegracht zitten.”

Daphne

“Heerlijke plek om te lunchen of gezellig met vrienden een high tea te doen. Reserveer van te voren een plekje aan de gracht!”

Laura

“Een perfecte plek langs de gracht om met je vrienden te brunchen. Ze hebben heerlijke warme en koude gerechten. (De breakfast burrito is een aanrader!)”

Hau

Kruideniersmuseum
Begin een tijdreisavontuur bij het Kruideniersmuseum!

De one-stop-shop voor alles wat je nodig hebt in het leven.

Sportcentrum Olympos
Wat voor sport je ook doet, je kunt terecht bij Olympos!

Het Griftpark bevindt zich op een paar minuten afstand van de binnenstad, een populaire plek om met vrienden af te spreken

Spelletjeswinkel Subcultures
Eén van de spelletjeswinkels van Utrecht!

Botanische Tuinen
Een echte aanrader als je wat tijd overhebt tussen je colleges door, alle studenten van de UU hebben gratis toegang

Date locatie

Educatorium
Geniet van een heerlijke maaltijd in het hart van Science Park.

Universiteitsbieb Science Park
De Universiteitsbibliotheek is niet alleen meer een gebouw vol boeken, maar ook een centrum waar mensen elkaar ontmoeten en kennis uitwisselen.

Gebouw Koningsberger
Een heerlijke plek om te studeren - alleen of samen.