Derins favorieten

Broodje Carlo
Hun brood is geweldig!

Louis Hartlooper Complex
Als cinefiel kon ik niet om deze locatie heen! Je zou op deze geweldige plek verschillende werken kunnen bekijken, van Hollywood-auteurs (niet Marvel en Spiderman) tot European Art House-films!

Art house

Kinepolis Jaarbeurs
Als cinefiel kon ik niet om deze locatie heen! Je kunt op deze geweldige plek verschillende films bekijken, van Hollywood-auteurs (niet Marvel en Spiderman) tot Europese regisseurs!

Elke keer als ik op deze locatie loop, motiveert het me altijd.

Fotodok
Het museum stelt niet alleen de individuele foto's tentoon, maar vertelt er verhalen mee met behulp van documentaire fotografie! Wat ik leuk vind aan dit museum is dat het zoveel connecties heeft met film en virtual reality!

Cafe de Beuntjes
Ze maken zelf best aardig ambachtelijk bier. Ik zou dat ten zeerste aanbevelen! Ook is de locatie dichtbij de Universiteitsbibliotheek Stadscentrum en het is over het algemeen een gezellige plek om rond te hangen!

Foodtruck Broodje Ben
Wie kent Boodje Ben niet? Of het nu bij het Science Park is of aan de Oudegracht, Boodje Ben biedt onbeperkte keuze aan broodjes, zodat je je nooit zult vervelen of zonder keuze komt te zitten. 21 is mijn persoonlijke favoriet, de pijnboompitten, mango en kip gaan gewoon zo goed samen.

Foodtruck

Studio M
Onze prachtige tempel! Of in ieder geval een ontmoetingsplek voor iedereen! Niet alleen als bezoeker voor Studio M maar ook de locatie voor andere studentenverenigingen zoals AKT!

Park Lepelenburg
Als je op zoek bent naar een locatie die gemakkelijk te bereiken is vanaf Utrecht Centraal en ook enkele supermarktopties heeft, dan is dat je bestemming. Het is niet het grootste park van Utrecht maar wel een van mijn favorieten tot nu toe!