Hau s favorieten

Botanische Tuinen
Dit is een prachtige plek om een wandeling te maken of te lunchen met je vrienden. Toegang is ook gratis voor UU-studenten.

Date locatie

Universiteitsbieb Science Park
Deze bibliotheek is mijn favoriete plek om te studeren. Het is hier heerlijk stil en ik zit altijd graag in een individuele booth.

Teds Utrecht Oudegracht
Een perfecte plek langs de gracht om met je vrienden te brunchen. Ze hebben heerlijke warme en koude gerechten. (De breakfast burrito is een aanrader!)

Spelletjeswinkel Subcultures
Bij Subcultures vind je leuke spelletjes die je met je vrienden kunt spelen. Ze hebben een heel groot assortiment, dus voor ieder wat wils!

Gebouw Koningsberger
Een mooi modern gebouw waar je goed met andere mensen kan samenwerken in studie booths.

Sportcentrum Olympos
Met een sportabonnement kun je hier fitnessen, groepslessen/cursussen volgen en lid worden van verenigingen. Mijn favoriet is hun 30 meter hoge buitenklimmuur!