“Het leeslokaal van het faculteitsgebouw van de rechten is waar ik het meest productief ben, en de koffiemachine in de kiosk is eigenlijk heel goed!”

Manu

“Ik heb hier heel fijn gestudeerd met studiegenoten voor mijn minor Spaans. Het is hier niet muisstil, maar ook niet erg luidruchtig.”

Vito

Natuurgebied Amelisweerd
Tip! verken Amelisweerd vanuit de kano!

Boulderhal Sterk
Sluit je aan bij de levendige gemeenschap van Boulderhal Sterk en voel je thuis in de wereld van het boulderen.

Stichtse Taveerne
Zin in een bordspel of een potje biljart? Stichtse Taveerne heeft het allemaal!

De witte inrichting en het natuurlijke licht maakt dit een perfecte plek om te concentreren.

t Oude Pothuys
Ontdek de perfecte harmonie van livemuziek en verrukkelijke lekkernijen bij 't Oude Pothuys.

Fort bij Rijnauwen
Samen met Amelisweerd is dit Utrechts populairste buitengebied.

It's a Present!
Op zoek naar het perfecte cadeau? Bezoek It's a Present!

Lebowski is een van de "must" -plekken voor studenten vanwege de funky sfeer en de frequente evenementen zoals pubquizavonden.

Reserveer een kano in het centrum van Utrecht. Ontdek Utrecht vanaf de gracht, het ideale dagje uit voor iedereen.

Bioscoop Pathé Rembrandt
De super sfeervolle Rembrandtbioscoop is het perfecte startpunt van een avondje uit.