“Stel je een winkel voor die net zo is als de Kamer van Hoge Nood uit Harry Potter. Je weet nooit wat je binnen zult vinden, maar één ding is zeker: het heeft voor elk wat wils. Deze plek is als een schatkamer vol verrassingen die wachten om ontdekt te worden!”

Sarthak

“Hier kan je leuke cadeautjes, hebbedingetjes en kaarten kopen voor je vrienden en familie. Het is een knus en kleurrijk winkeltje waar je elke keer weer wat nieuws ziet.”

Vito

“Hier kom ik altijd als ik een kaartje nodig heb, ze hebben namelijk 2 hele muren vol met grappige kaartjes! Ook zijn er veel kleinigheidjes te vinden!”

Valerie

Natuurgebied Amelisweerd
Tip! verken Amelisweerd vanuit de kano!

Janskerkhof 3 Studieplek
Verborgen studieplek in een van de faculteitsgebouwen

Botanische Tuinen
Een echte aanrader als je wat tijd overhebt tussen je colleges door, alle studenten van de UU hebben gratis toegang

Date locatie

Louis Hartlooper Complex
Vroeger een politiebureau, nu een van de leukste bioscopen van de stad

Art house

De witte inrichting en het natuurlijke licht maakt dit een perfecte plek om te concentreren.

Drift 25
Bezoek Geesteswetenschappen bij Drift!

NAR - Café der Kunsten
Laat je inspireren door kunst bij NAR!

Boulderhal Sterk
Sluit je aan bij de levendige gemeenschap van Boulderhal Sterk en voel je thuis in de wereld van het boulderen.

Bioscoop Pathé Rembrandt
De super sfeervolle Rembrandtbioscoop is het perfecte startpunt van een avondje uit.

Gebouw Koningsberger
Een heerlijke plek om te studeren - alleen of samen.

Stichtse Taveerne
Zin in een bordspel of een potje biljart? Stichtse Taveerne heeft het allemaal!