Manu s favorieten

Boulderhal Sterk
Een fijne klimhal, betaalbaar en ze bieden ook lessen aan. Ik vind het echt fijn dat ze tot laat open zijn, meestal tot middernacht.

t Oude Pothuys
Een prachtige locatie met geweldige livemuziek. Ze bieden veel verschillende soorten muziek, dus er is voor elk wat wils.

Fort bij Rijnauwen
Het fort zelf is erg mooi, en ik houd ook van het bos eromheen. Er lopen vaak speelse schapen rond het fort!

Hoewel het altijd druk is, zijn de studieplekken geweldig. Het café beneden is leuk, en ik houd ervan om studiepauzes te nemen in de binnentuin als de zon schijnt.

Janskerkhof 3 Studieplek
Het leeslokaal van het faculteitsgebouw van de rechten is waar ik het meest productief ben, en de koffiemachine in de kiosk is eigenlijk heel goed!

Geweldige sfeer en fijne vibes. Ze organiseren ook zo nu en dan erg leuke evenementen, dus houd daar een oogje op.