Vito s favorieten

Met de kano’s kan je een groot deel van de binnenstad van Utrecht zien vanuit een mooi en ander perspectief. Onder Hoog Catharijne doorgaan is geinig.

Janskerkhof 3 Studieplek
Ik heb hier heel fijn gestudeerd met studiegenoten voor mijn minor Spaans. Het is hier niet muisstil, maar ook niet erg luidruchtig.

Natuurgebied Amelisweerd
In de zomer is het hier echt geweldig om te picknicken en te zwemmen in de Kromme Rijn. Neem een zwemband mee en je kan meegaan met de stroom.

Bioscoop Pathé Rembrandt
Ik vind het fijn om naar deze bios te gaan. Hier draaien de bekende films maar wel in een knusse bioscoop, midden in het centrum.

It's a Present!
Hier kan je leuke cadeautjes, hebbedingetjes en kaarten kopen voor je vrienden en familie. Het is een knus en kleurrijk winkeltje waar je elke keer weer wat nieuws ziet.

Ik vind het echt heel fijn om hier college te volgen en in de kamer van mijn studievereniging kan ik lekker chillen met mijn studiegenoten.

Stichtse Taveerne
Het is een echt café waar je kan darten, poolen, biljarten en spelletjes kan spelen. Er is ook een klein balkon met uitzicht op de Oude Gracht.