“Ik ben absoluut dol op het feit dat er een gezellige plek is om te ontspannen, iets te eten te pakken en iets verfrissends te drinken na het schaatsen met vrienden. Ik zal mijn ervaring hier voor altijd blijven herinneren, vooral mijn valpartijen (LOL, ik ben geen geweldige schaatser, ik kom uit een woestijngebied). Ook was het de beste plek om te zijn tijdens het vieren van Valentijnsdag met mijn vrienden.”

Fayruz

Cha Cha Bubble tea & Coffee
Heb je een verfrissend drankje nodig?

Kushiin
Geen plek om in de bibliotheek te studeren? Kushiin zit net om de hoek!

Winkelcentrum Hoog Catharijne
De one-stop-shop voor alles wat je nodig hebt in het leven.

Muziekgebouw Tivoli Vredenburg
Tivoli is een hotspot voor studenten die daar samenkomen voor concerten en evenementen van welke aard dan ook.

Live muziek

Plantjesmarkt
De plek voor planten!

Universiteitsbieb
De witte inrichting en het natuurlijke licht maakt dit een perfecte plek om te concentreren.