“Hoewel ik eerst een vriendin van mij belachelijk maakte om haar hoeveelheid planten, heb ik er inmiddels elf in mijn kamer staan…”

Milan

“Bloemen doen me altijd denken aan mijn moeder, die van de ene bloesem naar de andere huppelde als een klein meisje dat haar gelukkige plek vond. Er zijn zoveel mooie bloemen en planten op deze markt. Gewoon rondwandelen tussen hen in maakt mijn dag beter.”

Fayruz

Stadsschouwburg Utrecht
Dit theatergebouw en zijn leuke architectuur is een culturele hotspot voor zowel studenten als docenten.

Tivoli is een hotspot voor studenten die daar samenkomen voor concerten en evenementen van welke aard dan ook.

Studio M
Media en Cultuur: Maak het praktisch!

Gys
De place-to-be voor vegetariërs en veganisten

Het AKT Kantoor
Media en Cultuur: Een tweede thuis

De Ontdekking
Deze Ontdekking moet je maken!

De Vechtsebanen Sports & Businesscampus
Trek je schaatsen aan en glijd naar de coolste schaatservaring van Utrecht

Blackfish Brand New & Vintage
Verniewend Vintage

Theater Kikker
Voor wie ook het kleinschalige theater waardeert

De witte inrichting en het natuurlijke licht maakt dit een perfecte plek om te concentreren.

Winkelcentrum Hoog Catharijne
De one-stop-shop voor alles wat je nodig hebt in het leven.

Het Griftpark bevindt zich op een paar minuten afstand van de binnenstad, een populaire plek om met vrienden af te spreken