“Door middel van een bezoekje aan dit park herenig je jezelf met de natuur en verhoog je je welzijn door je te omringen met de liefste diertjes.”

Studentlife Team

“Dit is een park dat je het hele jaar door kunt genieten. Het park heeft ook verschillende omheinde gebieden die de thuisbasis zijn van een diverse fauna, waaronder herten, lama's, varkens en verschillende soorten vogels!”

Panagiota

“In elk seizoen is het juliana park een fijne plek om te wandelen. En in de zomer kan je er heerlijk picknicken tussen de kippen”

Berne

Maximapark
Het Máximapark is ongeveer even groot als Central Park in New York!

Park Bloeyendael
Park Bloeyendael is Utrechts best bewaarde geheim!

Winkelcentrum Hoog Catharijne
De one-stop-shop voor alles wat je nodig hebt in het leven.

Wilhelminapark
Dit 122 jaar oude park is Utrecht's meest favoriete plek voor een zomerse BBQ.

Strand Oog in Al (SOIA)
Unieke plek in Utrecht, een strand omringd door water met een prachtig uitzicht.

Stadstrand

Tuincentrum Intratuin
Een leuke plantenwinkel met groot aanbod!

Terras op De Neude
Het meest winstgevende plein in monopoly heeft ook heerlijke terrasjes.

Veel cafés

Fort bij Rijnauwen
Samen met Amelisweerd is dit Utrechts populairste buitengebied.

Kasteel De Haar
Hoewel het kasteel het grootste van Nederland is, zijn er niet veel toeristen/bezoekers. Als je een museumkaart hebt, hoeft je geen entree te betalen

Poolcafé Hart van Utrecht
Een gezellig café waar je kunt poolen met je vrienden, middenin het centrum van Utrecht.

Ohøj coffee roasting
Dit gezellige café heeft hele goede koffie, de barista is altijd aan het dansen en in een goede bui, ideale plek voor een studiepauze