Sarthaks favorieten

Deze plek kan nogal een doolhof zijn, maar wat veel mensen niet weten is dat er studieruimtes zijn verborgen in Drift 21 en 25 die meestal minder druk zijn dan de bibliotheek. Ze zijn altijd handig om in gedachten te houden!

Gebouw Koningsberger
Het gebouw is erg handig om lessen bij te wonen en biedt ook geweldige plekken om te werken aan groepsprojecten. Bovendien is er een café genaamd Minnaert dat heerlijke koffie serveert.

Kanoën door de grachten van de Oudegracht geeft je een geheel ander perspectief op de stad.

Botanische Tuinen
Lastig te geloven dat zo'n plek midden op de universiteit te vinden is! Het is een perfecte plek om te wandelen of te relaxen met klasgenoten, vooral in de zomer. Bovendien is er de vlinderruimte.

Date locatie

Surya Restaurant & Bar
Als Indiër laten de curry's bij Surya me me thuis voelen; sommige gerechten zijn pittig, maar dat is waar Indiaas eten om draait!

It's a Present!
Stel je een winkel voor die net zo is als de Kamer van Hoge Nood uit Harry Potter. Je weet nooit wat je binnen zult vinden, maar één ding is zeker: het heeft voor elk wat wils. Deze plek is als een schatkamer vol verrassingen die wachten om ontdekt te worden!