“Voor alle filmverslaafden, neem eens een kijkje naar het Pathé lidmaatschap. Dit geeft je toegang tot alle films voor 21 euro per maand.”

Studentlife Team

“Ik vind het altijd leuk om hier met een paar vrienden naar een goede actiefilm te gaan. Zeker de films in 4DX zijn een echte aanrader!”

Stephan

Stadsschouwburg Utrecht
Dit theatergebouw en zijn leuke architectuur is een culturele hotspot voor zowel studenten als docenten.

Hoewel het kasteel het grootste van Nederland is, zijn er niet veel toeristen/bezoekers. Als je een museumkaart hebt, hoeft je geen entree te betalen

Bioscoop Pathé Rembrandt
De super sfeervolle Rembrandtbioscoop is het perfecte startpunt van een avondje uit.

Park Bloeyendael
Park Bloeyendael is Utrechts best bewaarde geheim!

Centraal Museum
Een stukje cultuur in het centrum van Utrecht, er zijn verschillende wisselende exposities uit zowel oude als moderne kunst.

Leuke binnentuin

Boulderhal Energiehaven
De boulder hal van Utrecht!

Tuincentrum Intratuin
Een leuke plantenwinkel met groot aanbod!

Theehuis Rhijnauwen
Theehuis Rhijnauwen is een begrip in Utrecht en ongetwijfeld de beste plek om pannenkoeken te eten.

Poolcafé Hart van Utrecht
Een gezellig café waar je kunt poolen met je vrienden, middenin het centrum van Utrecht.

Louis Hartlooper Complex
Vroeger een politiebureau, nu een van de leukste bioscopen van de stad

Art house

Tivoli is een hotspot voor studenten die daar samenkomen voor concerten en evenementen van welke aard dan ook.

Fort bij Rijnauwen
Samen met Amelisweerd is dit Utrechts populairste buitengebied.