“Bolderen in Utrecht! Er zijn vele creatieve routes die je kan nemen op de muur en er zijn hier genoeg Utrechtse Studenten te vinden”

Studentlife Team

Park Bloeyendael
Park Bloeyendael is Utrechts best bewaarde geheim!

Stadsschouwburg Utrecht
Dit theatergebouw en zijn leuke architectuur is een culturele hotspot voor zowel studenten als docenten.

Centraal Museum
Een stukje cultuur in het centrum van Utrecht, er zijn verschillende wisselende exposities uit zowel oude als moderne kunst.

Leuke binnentuin

Maximapark
Het Máximapark is ongeveer even groot als Central Park in New York!

Poolcafé Hart van Utrecht
Een gezellig café waar je kunt poolen met je vrienden, middenin het centrum van Utrecht.

Hoewel het kasteel het grootste van Nederland is, zijn er niet veel toeristen/bezoekers. Als je een museumkaart hebt, hoeft je geen entree te betalen

Bios Pathé Leidsche Rijn
Deze bioscoop heeft 7 zalen en bevindt zich op het dak van de Leidsche Rijntunnel aan de A2

Rooftop cinema

Theehuis Rhijnauwen
Theehuis Rhijnauwen is een begrip in Utrecht en ongetwijfeld de beste plek om pannenkoeken te eten.

Een prachtig historisch UU gebouw in de binnenstad

Universiteitsmuseum Utrecht
Het wetenschapsmuseum van de stad!

Het Griftpark bevindt zich op een paar minuten afstand van de binnenstad, een populaire plek om met vrienden af te spreken