“Dit is een mooi park in Lombok. Ik woonde hier in de buurt en heb in de coronatijd hier veel gewandeld. Het is een plek voor alle dierenliefhebbers, want in het midden van een park is een hertenkamp met allerlei diertjes. Verder bevindt zich in dit park ook Landhuis in de Stad, een plek voor goede koffie en taartjes.”

Lobke

NODA
Ontdek verborgen geluk in NODA café, verscholen in de Neude bibliotheek. Ontspan, haal herinneringen op en geniet van heerlijke drankjes en lekkernijen, geserveerd met een warme sfeer en vriendelijke glimlachen.

Ananda
Omarm je spirituele reis bij deze zeer unieke winkel in het centrum van Utrecht.

De witte inrichting en het natuurlijke licht maakt dit een perfecte plek om te concentreren.

Sjoerd Groenmangebouw
Ervaar academische uitmuntendheid en samenwerking op zijn best in het Sjoerd Groenmangebouw, het centrum van de faculteit Sociale en Gedragswetenschappen van de Universiteit Utrecht.

Ping pong club
Ben jij de Ping Pong Koning?

Parnassos Cultuurcentrum
Cultureel hart van de UU-gemeenschap.