“Hier repeteer ik altijd voor theater. Na deze repetities belanden we vaak in de Parnassos Bar, het gezellige café met een dronken piano. Voordat ik me aansloot bij Stuk volgde ik al vaak cursussen of workshops bij Parnassos. Er is een heel groot aanbod. Check it out 😊.”

Lobke

“Een geweldige plek om jezelf uit te drukken en je creatieve sappen te laten stromen. Parnassos biedt alles op het gebied van creativiteit, van acapella en fotografie tot zingen en theater.”

Ingmar

Ping pong club
Ben jij de Ping Pong Koning?

Sjoerd Groenmangebouw
Ervaar academische uitmuntendheid en samenwerking op zijn best in het Sjoerd Groenmangebouw, het centrum van de faculteit Sociale en Gedragswetenschappen van de Universiteit Utrecht.

Gebouw Rechtenfaculteit Janskerkhof
In dit gebouw zie je historisch Utrecht goed terug, midden in het centrum en dichtbij de bibliotheek.

Park Oog in Al
Ontdek veelzijdige schoonheid in Park Oog in Al: een betoverend stadspark met dierenpracht, historische sporen en een culinaire oase bij Landhuis in de Stad.

Boekhandel Steven Sterk
Ontdek literaire schatten naast de iconische Domtoren.

Ananda
Omarm je spirituele reis bij deze zeer unieke winkel in het centrum van Utrecht.

SONMAT
Bevredig je lichaam en ziel met authentieke Koreaanse keuken.

Theehuis Rhijnauwen
Theehuis Rhijnauwen is een begrip in Utrecht en ongetwijfeld de beste plek om pannenkoeken te eten.

NODA
Ontdek verborgen geluk in NODA café, verscholen in de Neude bibliotheek. Ontspan, haal herinneringen op en geniet van heerlijke drankjes en lekkernijen, geserveerd met een warme sfeer en vriendelijke glimlachen.

Sportcentrum Olympos
Wat voor sport je ook doet, je kunt terecht bij Olympos!

Het Griftpark bevindt zich op een paar minuten afstand van de binnenstad, een populaire plek om met vrienden af te spreken

De witte inrichting en het natuurlijke licht maakt dit een perfecte plek om te concentreren.