Lobke’s favorieten

Ping pong club
Wat mij betreft is Ping Pong ook een sport. Het kan er namelijk best fanatiek aan toe gaan. De Ping Pong Club is super gezellig om naar toe te gaan met vrienden en even los te gaan met een batje.

Park Oog in Al
Dit is een mooi park in Lombok. Ik woonde hier in de buurt en heb in de coronatijd hier veel gewandeld. Het is een plek voor alle dierenliefhebbers, want in het midden van een park is een hertenkamp met allerlei diertjes. Verder bevindt zich in dit park ook Landhuis in de Stad, een plek voor goede koffie en taartjes.

Sjoerd Groenmangebouw
Hier bevindt zich dit kamer van mijn studievereniging en heb ik vaak lessen. Ik vind vooral ook het studielandschap hier erg fijn.

Hier heb ik al heel wat vergaderingen, studiesessies en all-nighters gehad. Ik vind deze UB een hele fijne plek om me echt te focussen. Daarnaast is het zo’n mooi gebouw!

Ananda
Dit is dé winkel voor iedereen die houdt van spirituele zaken, maar eigenlijk ook voor iedereen die hier niet van houdt. Er is altijd zo veel te zien, te horen en te ruiken (heel veel soorten wierook). Ik slaag hier altijd voor cadeautjes; gelukspoppetjes zijn mijn favoriet.

NODA
Dit is een van mijn lievelingsplekjes. Het is het koffietentje van de stadbibliotheek en is een beetje een hidden gem, omdat je de lift naar boven kunt pakken vanaf de Oude Gracht. Deze zit naast Broese. Binnen is het altijd licht door de grote ramen en heerst er een chille sfeer. Het is er gezellig en een goede flexwerkplek.

Parnassos Cultuurcentrum
Hier repeteer ik altijd voor theater. Na deze repetities belanden we vaak in de Parnassos Bar, het gezellige café met een dronken piano. Voordat ik me aansloot bij Stuk volgde ik al vaak cursussen of workshops bij Parnassos. Er is een heel groot aanbod. Check it out 😊.