“Ik ben er zelf eerlijk gezegd nog maar één keer geweest, vlak voordat alle horeca weer dichtging, maar het was zeker voor herhaling vatbaar.”

Milan

“Wat mij betreft is Ping Pong ook een sport. Het kan er namelijk best fanatiek aan toe gaan. De Ping Pong Club is super gezellig om naar toe te gaan met vrienden en even los te gaan met een batje.”

Lobke

De Ontdekking
Deze Ontdekking moet je maken!

Park Oog in Al
Ontdek veelzijdige schoonheid in Park Oog in Al: een betoverend stadspark met dierenpracht, historische sporen en een culinaire oase bij Landhuis in de Stad.

Bioscoop Pathé Rembrandt
De super sfeervolle Rembrandtbioscoop is het perfecte startpunt van een avondje uit.

Gys
De place-to-be voor vegetariërs en veganisten

Parnassos Cultuurcentrum
Cultureel hart van de UU-gemeenschap.

Het AKT Kantoor
Media en Cultuur: Een tweede thuis

Sjoerd Groenmangebouw
Ervaar academische uitmuntendheid en samenwerking op zijn best in het Sjoerd Groenmangebouw, het centrum van de faculteit Sociale en Gedragswetenschappen van de Universiteit Utrecht.

NODA
Ontdek verborgen geluk in NODA café, verscholen in de Neude bibliotheek. Ontspan, haal herinneringen op en geniet van heerlijke drankjes en lekkernijen, geserveerd met een warme sfeer en vriendelijke glimlachen.

Stadsschouwburg Utrecht
Dit theatergebouw en zijn leuke architectuur is een culturele hotspot voor zowel studenten als docenten.

Theater Kikker
Voor wie ook het kleinschalige theater waardeert

Kromme nieuwe gracht 80
Geesteswetenschappen: Maak het praktisch!

Open podium

Studio M
Media en Cultuur: Maak het praktisch!