Milans favorieten

De Ontdekking
Toen ik anderhalf jaar geleden naar Utrecht verhuisde, ben ik meteen op zoek gegaan naar leuke koffietentjes. Hoewel plekken als Onz en Gys goed in de smaak vielen, spant De Ontdekking wat mij betreft de kroon

Plantjesmarkt
Hoewel ik eerst een vriendin van mij belachelijk maakte om haar hoeveelheid planten, heb ik er inmiddels elf in mijn kamer staan…

Stadsschouwburg Utrecht
Ik ga niet heel vaak naar theatervoorstellingen, maar het is wel een prachtig gebouw om te zien

Blackfish Brand New & Vintage
Ik heb het hier altijd ontzettend gezellig met het personeel en geniet volop van de muziek. Bovendien liggen de platen die op dat moment gedraaid worden op de toonbank.

Theater Kikker
Ik heb een voorstelling van HKU leerlingen, “Spread The Sadness”, hier bewonderd en enorm genoten van de algehele ervaring.

Bioscoop Pathé Rembrandt
Ik probeer minstens één keer per maand naar de bioscoop te gaan en het liefst ga ik naar Rembrandt. Het is in het centrum van de stad en dus handig te combineren met een etentje of een drankje.

Kromme nieuwe gracht 80
Naast de leuke hoorcolleges die ik hier heb gevolgd, heb ik met behulp van Studio M een open podium voor mijn studievereniging opgenomen.

Open podium

Het AKT Kantoor
Een super fijne plek, waar voor mijn gevoel 24/7 Mario Kart of Just Dance gespeeld wordt. Dus om een paar vrije uurtjes competitief te besteden in het AKT kantoor waar je moet zijn

Studio M
Voor als je ooit een project wil uitwerken maar net niet beschikt over de juist materie of kennis/ervaring, staan de leden van Studio M altijd te popelen om je een handje te helpen

Gys
Terwijl ik dit schrijf, zit ik in Gys koffie te drinken. Om aan school of iets anders te werken is Gys dan ook erg geschikt.

Ping pong club
Ik ben er zelf eerlijk gezegd nog maar één keer geweest, vlak voordat alle horeca weer dichtging, maar het was zeker voor herhaling vatbaar.