Valerie s favorieten

Boulderhal Sterk
Sterk is een gezellige boulderhal met veel uitdagende routes!

NAR - Café der Kunsten
Hier is alles mogelijk; uitgaan, lunchen, borrelen, avondeten! Ik vind het een supergezellige plek waar iedereen zichzelf kan zijn :)

Drift 25
Ik studeer het liefst aan de tafels op de eerste en tweede verdieping naast de wc’s, omdat het levendiger is dan de universiteitsbibliotheek.

Louis Hartlooper Complex
Deze bioscoop geeft me altijd een warm gevoel, het is er zo gezellig! Eerst een biertje doen en dan naar de film is top hier :)

Art house

It's a Present!
Hier kom ik altijd als ik een kaartje nodig heb, ze hebben namelijk 2 hele muren vol met grappige kaartjes! Ook zijn er veel kleinigheidjes te vinden!

Natuurgebied Amelisweerd
Het is heerlijk om hier in de zomer te zwemmen! Daarnaast is het altijd chill om de stad te ontvluchten en een wandeling te maken naar de schattige geitjes.

Universiteitsbieb
Alle gebouwen aan de Drift zijn erg mooi en midden in de stad! De Drifttuin is mijn favoriete plek om te chillen tussen studeersessies of colleges door.