Sanne’s favorieten

Tuincentrum Steck
Ik kom hier graag om voor planten te kijken, maar ook om het tuincafé, Noordertuin te bezoeken.

Botanische Tuinen
Het is gaaf dat je zo midden in de Botanische Tuinen zit.

Date locatie

Het Gagelbos
Tijdens alle lockdowns was ik hier veel te vinden om te skeeleren of te wandelen. Lekker dicht bij huis, maar toch niet in de stad.

Verenigingskamer van U.A.V.
Hier kom ik tussen mijn colleges om bijvoorbeeld een kop koffie te drinken of om na 17:00 een biertje met mijn vrienden te doen.

Restaurant LE:EN
Dit is een heerlijk restaurant om met vrienden wat te komen eten en zo alle hapjes kan proeven door ze te delen. Ook de cocktails kan ik aanraden!

Ruppertgebouw
Het heeft een fijne studieruimte en grote collegezaal.

Green Up
Deze winkel is een oase in de stad en ik kom hier dan ook graag om wat te drinken of om een leuk cadeau te vinden

Universiteitsbieb Science Park
Een van mijn favoriete plekken op de campus vooral in de tentamenperiode. Je kunt hier heerlijk rustig studeren