“Gedurende heel September kan je hier een geweldige student deal halen die veel voordeligeren is dan normaal.”

Wiktoria

“Met een sportabonnement kun je hier fitnessen, groepslessen/cursussen volgen en lid worden van verenigingen. Mijn favoriet is hun 30 meter hoge buitenklimmuur!”

Hau

“Ik voetbal en gym bij Olympos. Het voetbalteam was erg welkomend en de gym is goed uitgerust.”

Leon

Kruideniersmuseum
Begin een tijdreisavontuur bij het Kruideniersmuseum!

Theehuis Rhijnauwen
Theehuis Rhijnauwen is een begrip in Utrecht en ongetwijfeld de beste plek om pannenkoeken te eten.

Spelletjeswinkel Subcultures
Eén van de spelletjeswinkels van Utrecht!

Chris's Lunch & Snacks
Haal hier je pita gyros en je kater is binnen no-time weg

Universiteitsbieb Science Park
De Universiteitsbibliotheek is niet alleen meer een gebouw vol boeken, maar ook een centrum waar mensen elkaar ontmoeten en kennis uitwisselen.

Teds Utrecht Oudegracht
Dé ultieme brunchplek van Utrecht, waar elke dag aanvoelt als een weekenduitje.

SONMAT
Bevredig je lichaam en ziel met authentieke Koreaanse keuken.

Parnassos Cultuurcentrum
Cultureel hart van de UU-gemeenschap.

Anan Saigon Streetfood
Anan heeft lekker eten en een goede sfeer, leuk om met vrienden te gaan eten

Botanische Tuinen
Een echte aanrader als je wat tijd overhebt tussen je colleges door, alle studenten van de UU hebben gratis toegang