“Ik heb een zwakke plek voor dit park omdat veel events hier plaatsvonden tijdens mijn eerste jaar aan de universiteit.”

Wiktoria

“Een perfecte plek voor een date of voor quality-time met vrienden. Het ligt tussen de Internationale Campus en het centrum. Het Wilhelminapark zit altijd vol met studenten die picknicken, sporten of gewoon lekker de frisse lucht opzoeken. Daarnaast zit de ijssalon Vorst om de hoek, perfect voor een bezoekje in de zomer.”

Studentlife Team

“Ik heb een hele lieve hond waarmee ik graag ga wandelen en spelen. Als we samen naar de Wilhelminapark gaan, is ze zo blij als een kind en rent/zwemt ze achter alles aan.”

Kees

Universiteitsmuseum Utrecht
Het wetenschapsmuseum van de stad!

Café de Poort
Tussen de bestuurscolleges in even naar De Poort

Maximapark
Het Máximapark is ongeveer even groot als Central Park in New York!

Universiteitsbieb Science Park
De Universiteitsbibliotheek is niet alleen meer een gebouw vol boeken, maar ook een centrum waar mensen elkaar ontmoeten en kennis uitwisselen.

Koffiebar Anne & Max Utrecht
In de zomer is het heerlijk vertoeven in de binnentuin.

Biltstraat Wijn & Whisky
Een slijterij voor de liefhebber

Park Bloeyendael
Park Bloeyendael is Utrechts best bewaarde geheim!

Boekhandel Broese
Een van de grootste boekenwinkels van Utrecht

Japans restaurant Kounosuke
Een authentiek Japans restaurant

Universiteitsbieb
De witte inrichting en het natuurlijke licht maakt dit een perfecte plek om te concentreren.

Julianapark
Park, speeltuin en dierentuin in één!