“Soia Beach is de uitgelegen plek om uit de stad te ontsnappen. Tijdens de zomer is dit stadsstrand een plek die je niet mag vergeten.”

Studentlife Team

“Fijn grasstukje om te zitten aan het grote kanaal en perfect voor zonnige dagen”

Berne

Terras op De Neude
Het meest winstgevende plein in monopoly heeft ook heerlijke terrasjes.

Veel cafés

Poolcafé Hart van Utrecht
Een gezellig café waar je kunt poolen met je vrienden, middenin het centrum van Utrecht.

Kasteel De Haar
Hoewel het kasteel het grootste van Nederland is, zijn er niet veel toeristen/bezoekers. Als je een museumkaart hebt, hoeft je geen entree te betalen

Ohøj coffee roasting
Dit gezellige café heeft hele goede koffie, de barista is altijd aan het dansen en in een goede bui, ideale plek voor een studiepauze

Winkelcentrum Hoog Catharijne
De one-stop-shop voor alles wat je nodig hebt in het leven.

Lebowski is een van de "must" -plekken voor studenten vanwege de funky sfeer en de frequente evenementen zoals pubquizavonden.

Theehuis Rhijnauwen
Theehuis Rhijnauwen is een begrip in Utrecht en ongetwijfeld de beste plek om pannenkoeken te eten.

Koffiebar Anne & Max Utrecht
In de zomer is het heerlijk vertoeven in de binnentuin.

Mick O'Connells
Een stukje Ierland in Utrecht!

Maximapark
Het Máximapark is ongeveer even groot als Central Park in New York!

Julianapark
Park, speeltuin en dierentuin in één!

Restaurant UNO
Lekker eten en een centrale locatie!