Ingmars favorieten

SONMAT
Een must-have voor alle studenten in Utrecht. Niet alleen is hun plakkerige yangnyeom-kip wereldberoemd, maar hun studentenkortingen laten je smachten naar meer.

Sportcentrum Olympos
Ik hou van Olympos omdat het zich niet beperkt tot slechts één type sport, en daarmee een hele wereld aan activiteiten ontsluit voor alle studenten van de universiteit. Ballroomdansen is een van mijn favoriete activiteiten waar Olympos voor zorgt.

Boekhandel Steven Sterk
Deze boekwinkel bevindt zich pal naast de Domtoren en biedt een gevarieerd assortiment aan zowel Nederlandse als Engelse literatuur. Hun locatie geeft je echt het gevoel dat je midden in Utrecht bent.

Parnassos Cultuurcentrum
Een geweldige plek om jezelf uit te drukken en je creatieve sappen te laten stromen. Parnassos biedt alles op het gebied van creativiteit, van acapella en fotografie tot zingen en theater.

In tegenstelling tot andere parken in Utrecht, trekt het Griftpark mensen van alle achtergronden aan, van de casual hondenuitlater tot de skater en basketbalfanaat.

Theehuis Rhijnauwen
Een klassiek en schilderachtig plekje buiten het stadscentrum, het Theehuis is absoluut een must als je naar Utrecht komt. Hun pannenkoeken zijn om voor te sterven en zullen je alleen maar doen verlangen naar meer. TIP - Mijn favoriet is de Super Sem ;-)

Gebouw Rechtenfaculteit Janskerkhof
Het vangt de geschiedenis van Utrecht op, dienend als niet alleen een plek waar studenten les hebben maar ook waar voorbijgangers zijn architectuur kunnen bewonderen.