Leons favorieten

Sportcentrum Olympos
Ik voetbal en gym bij Olympos. Het voetbalteam was erg welkomend en de gym is goed uitgerust.

Theehuis Rhijnauwen
Vergeet niet je biologische melk te halen bij één van de boerderijen. Ook verkopen ze hier lekker pannenkoeken.

St. Martinuskerk en de Dom
Dit zijn de eerste monumenten die ik hier bezocht, ik stond versteld! Het licht dat binnenglipte op een koude winterdag was magisch.

UCU Voltaire Academic Building
Als Voltaire haar muren konden praten zouden ze je de legendarische verhalen over hoop, wanhoop en chaos van de UCU studenten vertellen....

Chris's Lunch & Snacks
Chris's pita gyros op de vrijdag terwijl ik nog bijkom van de UCU feesten op donderdag zijn een must! Ik mis hier geen enkele vrijdag.

Your Style
Ik print hier mijn eigen graphics op m'n kleding. De service van de medewerkers kon niet beter!