Jiani s favorieten

Wilhelminapark
We hebben onze Welkomstweek gehouden in dit park, en er was genoeg ruimte voor allerlei buitenactiviteiten. Je kunt een deken meenemen voor een picknick, en er is ook een prachtig uitzicht op de vijver en bomen, waardoor het een uitzonderlijke plek is om te genieten van een goede tijd met vrienden in goed weer! Ik heb hier mijn klasgenoten ontmoet, genoten van wat bier en heerlijk van de zon genoten op een mooie middag.

Koffiebar Anne & Max Utrecht
Anne&Max is een populair café in het stadscentrum, dat een heerlijke brunch serveert. Je moet hun croissant met roerei en zalm proberen. Het is geweldig!

Broadway American Steakhouse
Dit is het eerste restaurant dat ik bezocht toen ik in Nederland aankwam. Het heeft een geweldig buitenterras met uitzicht op de gracht. Het is de perfecte plek om op een zonnige dag te genieten van heerlijke spareribs! Het interieur van het restaurant is net zo indrukwekkend, en ik heb er zelfs mijn verjaardag met een vriend gevierd.

Universiteitsbieb Science Park
De bibliotheek op Science Park heeft een stijlvol ontwerp, met grote ramen en goede verlichting. Naar mijn mening is de 6e verdieping het beste gebied om te studeren vanwege de toplocatie, die een geweldig uitzicht biedt. De bibliotheek heeft individuele studieruimtes, een aparte kamer voor groepen en gemakkelijke toegang tot printfaciliteiten. Bovendien zijn er beneden foodtrucks te vinden. Het is een ideale plek om te studeren!