Panagiota’s favorieten

Drift 21
Dit en het aangrenzende gebouw, Drift 25, behoren tot de Faculteit der Geesteswetenschappen en dienen als zowel onderwijs- als ontmoetingsruimtes. Het glas-in-loodplafond in de entreehal van Drift 21 is echt een betoverend gezicht!

De Ontdekking
Een erg gezellig café recht tegenover de Universiteitsbibliotheek in het stadscentrum. Het biedt een verscheidenheid aan drankjes en zoete en hartige snacks om weer energie op te doen.

Vegitalian Pizzabar
Een levendige plek waar je kunt genieten van een verscheidenheid aan smakelijke veganistische / vegetarische gerechten.

Slot Zuylen
Een 13e-eeuws kasteel gelegen in een dorp ten noorden van de stad Utrecht dat een bezoek waard is - de tuinen en het interieur zullen je betoveren!

Rietveld Schröderhuis
Op slechts een steenworp afstand van het Wilhelminapark bevindt zich het voormalige huis van Truus Schröder, ontworpen door Gerrit Rietveld onder haar toezicht. Het is momenteel een symbool van De Stijl en een van de UNESCO Werelderfgoedsites.

Julianapark
Dit is een park dat je het hele jaar door kunt genieten. Het park heeft ook verschillende omheinde gebieden die de thuisbasis zijn van een diverse fauna, waaronder herten, lama's, varkens en verschillende soorten vogels!