“In dit winkelcentrum spreek ik vaak met vrienden af. We kunnen er goed shoppen en lekkere koffiedrinken”

Berne

“Naast een geweldige hoeveelheid winkels bied Hoog Catharijne ook een groot aanbod aan eetgelegenheden, en dat binnen handbereik van Utrecht Centraal”

Studentlife Team

“Dit is gemakkelijk mijn favoriete plek in Utrecht. Ik kan hier gemakkelijk urenlang verdwalen en vind altijd iets om te doen. Ik hou ervan dat het alles heeft, van Amazing Oriental, de Bruna-boekhandel en Action tot kledingwinkels, Lush en talloze andere winkels, evenals geweldige restaurants.”

Fayruz

Mick O'Connells
Een stukje Ierland in Utrecht!

Lebowski is een van de "must" -plekken voor studenten vanwege de funky sfeer en de frequente evenementen zoals pubquizavonden.

Poolcafé Hart van Utrecht
Een gezellig café waar je kunt poolen met je vrienden, middenin het centrum van Utrecht.

Strand Oog in Al (SOIA)
Unieke plek in Utrecht, een strand omringd door water met een prachtig uitzicht.

Stadstrand

Het Griftpark bevindt zich op een paar minuten afstand van de binnenstad, een populaire plek om met vrienden af te spreken

De witte inrichting en het natuurlijke licht maakt dit een perfecte plek om te concentreren.

Feestcafé De Vrienden
Eén van de bekendste studentcafés van Utrecht, midden in het centrum.

Dansen

Restaurant UNO
Lekker eten en een centrale locatie!

Koffiebar Anne & Max Utrecht
In de zomer is het heerlijk vertoeven in de binnentuin.

Café de Poort
Tussen de bestuurscolleges in even naar De Poort

Terras op De Neude
Het meest winstgevende plein in monopoly heeft ook heerlijke terrasjes.

Veel cafés

Winkel De Zuivelhoeve
Zuivelhoeve is een bekende winkel die voornamelijk Hollandse traditionele kaas verkoopt.

Puur Hollands